Soc llicenciada en Periodisme i he desenvolupat la meitat de la meva trajectòria professional en diversos mitjans de comunicació, principalment en la televisió pública catalana, al departament d’Informatius.
L’altra meitat de la meva carrera ha estat en l’àmbit de la comunicació institucional, encarregant-me de les feines de comunicació i divulgació de l’Organisme de Salut Pública de la Diputació de Girona.
Al Centre d’Estudis Avançats de Blanes soc responsable, entre altres, de l’estratègia comunicativa, de la relació amb els mitjans de comunicació, del periodisme científic, dels continguts del portal web i de l’elaboració de continguts tant escrits com audiovisuals per a diferents propòsits, públics i canals.
Des de Comunicació del CEAB-CSIC també donem suport al personal investigador en la seva faceta de comunicadors i col·laborem en el disseny i implementació de les accions de divulgació i cultura científica.